مراسم گرامیداشت مقام والای زن و روز مادر

به مناسبت خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم گرامیداشت مقام والای زن و روز مادر به جهت تقدیر از همکاران ارجمند خانم به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس در پالایشگاه نفت پایا و دفتر تهران برگزار گردید.
در این مراسم جناب آقای دکتر پارسی مدیرعامل شرکت، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) از زحمات همکاران خانم تشکر و به نقش تاثیرگذار بانوان در سطح جامعه و به تبع آن شرکت پالایش نفت پایا اشاره داشتند و اظهار امیدواری کردند در سال آینده تعداد همکاران خانم در مجموعه بیشتر از سال ۱۴۰۴ بشود.

در این مراسم صمیمی همکاران خانم نکات مدنظر خود را با مدیریت در میان گذاشتند و از نقطه نظرات ارزشمند ایشان بهره مند گشتند.