پیام تبریک سال نو مدیرعامل پالایش نفت پایا

مدیرعامل پالایش نفت پایا جناب آقای دکتر پارسی به مناسبت سال نو پیامی را بدین شرح تقدیم کرد :

یامقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

با فرارسیدن نوروز،فصل رویش امید و نو شدن دل ها،یاد و نام جانفشانی ها و ایثارگری هایی که در روزهای سخت جنگ هم در عرصه تولید و نبرد مستقیم از سرزمین خود در حال پاسداری هستند بیش از پیش در دل ها زنده می شود،امسال بهاری نو را در حالی آغاز می کنیم که حادثه تلخ شهادت رهبر عالیقدر و همراهان او و جوانان عزیزمان،غمی سنگین بر دل ها نهاده است.ضمن گرامی داشت یاد آنان،امید داریم که سال پیش رو سرشار از آرامش،همدلی،سلامت و روزهایی روشن و پر برکت برای شما همکاران و مردم عزیز ایران باشد.برای شما و خانواده تان سالی نیک فرجام،امن و سرشار از خیر آرزو می کنم.
عزت مستدام-اسماعیل پارسی